De Vrijbuiters: foto's maken en samen bespreken

Activiteit: Fotograferen en foto's samen bespreken

Tijd: op afspraak

Plaats: de Oase, bijvoorbeeld in de leeshoek

Bestuur:
De naam zegt het al: de Vrijbuiters. Dus is er geen bestuur.

Contactpersoon/woordvoerder:
Christ Maas, tel. 0161-22 41 65, e-mail

Deelname:
Leden van SeniorenVereniging Rijen kunnen zich aanmelden om mee te doen

Kosten:
In overleg

Bijzonderheden:

Kijken met andere ogen…! Ja, dat gebeurt bij de Vrijbuiters. Op afspraak komen bevlogen en fotograferende mensen bij elkaar in de Oase. Meegebrachte foto´s worden dan binnen de groep besproken. Wat is er sterk aan die foto? Wat zou beter kunnen? En hoe dan? Je leert van elkaar!

Kortom, aan de hand van voor iedere fotograaf bereikbare opdrachten worden beelden gemaakt, geprint en met elkaar besproken. Het hoofddoel van de bespreking is niet alleen kwaliteitsverhoging, maar vooral gericht op het enthousiasmeren van elkaar.

Wil je ook bij die bespreekgroep actief zijn, geef je dan op bij een van de vrijwilligers in de Oase tel. 0161 22 71 97 of meld je bij Christ Maas. Het aantal beschikbare plaatsen is overigens wel beperkt. De groep fotografen heet je van harte welkom!

(archieffoto)