Jeu de boules Het juiste spoor

Activiteit: jeu de boules

Plaats: De Leemput

Speeltijden:
Zomer: van laatste weekend maart tot laatste weekend oktober
dinsdag van 10.00 - 13.00 uur
donderdag van 14.00 - 17.00 uur
vrijdag van 14.00 - 17.00 uur

Winter: van laatste weekend oktober tot laatste weekend maart:
dinsdag van 13.30 tot ongeveer 16.30 uur
vrijdag van 13.30 tot ongeveer 16.30 uur

Bestuur:
voorzitter: Wim Schaffelaars
secretaris: Henny van Oosterhout
penningmeester: Trees Enders
lid: Teuni van Boxel, Elly van der Sanden

Contactpersoon: Henny van Oosterhout, telefoon 06 - 8188 4406,  e-mail

Deelname: deelname staat open voor leden van SeniorenVereniging Rijen en van de andere ouderenbonden in Gilze, Hulten en Molenschot.

Kosten: de contributie aan sportpark De Leemput voor jeu de boules is € 45,00 per lid per jaar.
Het lidmaatschap van Vereniging Het juiste spoor kost € 10,00 per persoon per jaar.

Bijzonderheden:

De Leemput is open sinds zaterdag 3 juni 2006. Voor leden van SeniorenVereniging Rijen en die van de de ouderenbonden van Gilze, Hulten en Molenschot zijn de banen beschikbaar. Het park en de sporten zijn ook toegankelijk voor rolstoelers. De jeu de boulesbanen zijn geschikt om er competitiewedstrijden op te spelen.

Jeu de Boulesclub 'Het Juiste Spoor' heeft een tijd een ledenstop gekend. Nu is het weer mogelijk om je aan te melden als lid. Je mag één maand proefspelen om te kunnen ervaren of je het spel en de andere spelers leuk vindt. Daarna kun je beslissen of je lid wil worden. Tijdens de proefperiode mag je gebruik maken van jeu de boulesballen van De Leemput of van de club. Je kunt jeu de boulen tot op hoge leeftijd. 'Het Juiste Spoor' is een gezellige club waarbij het plezier in het spel voorop staat en winnen als tweede komt. De club organiseert door het jaar heen gezellige bijeenkomsten.

Heb je interesse of wil je meer weten?

Neem dan contact op met onze secretaris via tel.nr. 06 - 8188 4406.

(archieffoto)