SeniorWeb Rijen:

Computerhulp en computercursussen

Vrijdagmorgen: Digitaal Café

Elke vrijdagmorgen in de even weken kan iedereen in de Oase binnenlopen. Elke week staat een ander onderwerp centraal. We bespreken allerlei zaken uit de digitale wereld. Cees Bakker en Joost Scheifes geven tips, vertellen nieuwtjes en wijzen je de weg naar de oplossing van computerproblemen.

Computercursussen verzorgd door Theek5
in samenwerking met SV-Rijen

Locatie: Bibliotheek / De Boodschap te Rijen.
Minimaal 6, maximaal 8 deelnemers per cursus/workshop. Een dagdeel is 2 uur.
Gezorgd wordt voor laptops of tablets.

Data: in overleg en op afspraak.
Aanmelding: via THEEK 5: https://www.theek5.nl/iguana/www.main.cls?surl=klikentik

• Doe meer met je DigiD, 4 dagdelen, 15,00
  • Klik en Tik, internetten, 3 dagdelen, 15,00
  • Klik en Tik, iPad, 3 dagdelen 15,00
  • Klik en Tik Android, 3 dagdelen, 15,00
  • Privacy en Veiligheid, 1 dagdeel, 7,50
  • Maatcursussen, bijv: Whatsapp, digitaal nalaten, zoeken met Google, per dagdeel (2 uur) 7,50.

Open hier het inschrijfformulier voor de computercurssussen, print het, vul het in en lever het in bij een van de gastvrouwen in de Oase.

Computerhulp en cursussen van SeniorWeb

SV-Rijen is aangesloten bij SeniorWeb. Al sinds 1998 is SeniorWeb actief om senioren wegwijs te maken in de digitale wereld. Je kunt lid worden van SeniorWeb. Een lidmaatschap kost je 33,00 per jaar. Als lid kun je gebruikmaken van allerlei voorzieningen en voordelen.

• Als lid kun je, nadat je bent ingelogd, gratis online-cursussen volgen.
  • Je kunt gratis online PC-hulp krijgen. Je meldt je probleem via de websitel en binnen enkele dagen krijg je antwoord.
  • Als lid kun je een beroep doen op PC-hulp via de telefoon. Dat kost naast de gesprekkosten 0,20 cent per minuut.
  • Je kunt PC-hulp aan huis aanvragen. Of je kunt je Windows-computer laten opschonen. Daarvoor betaal je een onkostenvergoeding van 5,00 per uur tot een maximum van 25,00
  • Je kunt gebruikmaken van Leren aan huis. Dan komt een vrijwilliger je thuis het een en ander uitleggen. Ook hiervoor betaal je een vrijwilligersvergoeding van 5,00 per uur tot een maximum van 25,00.
  • Vier keer per jaar ontvang je per post het computertijdschrift Enter met allerlei tips en nieuwtjes.
  • Wekelijks een nieuwsbrief per e-mail, als je dat wilt.
  • De webwinkel van seniorWeb biedt een groot aantal redelijk geprijsde handleidingen en geprinte cursussen voor allelei apparaten en programma's.

Wil je lid worden van seniorWeb, kom dan eerst naar het Digitaal Café. Of stuur een mailtje. We helpen je graag op weg.