80+ dag

vrijdag 14 oktober 2022 - 11:30 tot 16:30

locatie: de Oase

Voor onze alleenstaande leden van 80 jaar en ouder organiseren we op vrijdag 14 oktober weer een supergezellige, muzikale middag.

Vanaf 11.30 uur verwelkomen wij jullie graag met koffie/thee, gevolgd door een lekkere lunch. Tijdens de lunch zal een draaiorgelman voor een gezellig muzikaal sfeertje zorgen.

Hoe de middag er verder uitziet? Het thema is 'Kermis' en past natuurlijk prima in deze kermisweek. Het wordt een middag vol muzikaal entertainment en een muzikale bingo. Dat hebben we een paar jaar geleden ook gedaan. Dat was een enorm groot succes. Ken jij alle liedjes nog van vroeger?

De middag zal rond 16.30 uur worden afgesloten.

Je moet jezelf wel even aanmelden bij de gastvrouwen/ -heer in de Oase. Dit is mogelijk tot en met vrijdag 7 oktober. Telefonisch opgeven kan ook. Bel naar 0161 - 22 71 97. Liever per e-mail inschrijven? Geen probleem. Stuur je berichtje dan naar hannekethielen@sv-rijen.nl

De kosten bedragen € 5,- en kun je contant betalen bij inschrijving in de Oase. Heb je telefonisch of via e-mail aangemeld? Dan kun je betalen bij binnenkomst op de dag zelf (vrijdag 14 oktober).

Wij zien jullie graag op vrijdag 14 oktober!