Workshop wolvilten

dinsdag 07 november 2023 - 13:30 tot 16:00

locatie: de Oase

In 2022 werd de nieuwe workshop wolvilten erg enthousiast ontvangen door de deelnemers. Annet Schuttevaer gaat het wolvilten daarom, op dinsdagmiddag 7 november, nogmaals onder de aandacht te brengen bij onze creatieve leden.

Vilt maken van wol en daar vervolgens een leuk voorwerp van maken. Je werkt met geraspte olijfzeep en water. Door veel drukken en rollen kun je wol vervilten en komt er een mooi resultaat tevoorschijn. Als je op internet kijkt zie je legio mogelijkheden om creatief te werken met vilt. Er wordt tijdens deze workshop kennisgemaakt met deze techniek. Het advies van Annet: Breng een oude handdoek, een plastic tas en een schort mee naar de workshop. Het kan een klein beetje nat worden tijdens de workshop.

Kosten: € 10,- per persoon

Maximaal aantal deelnemers: 6

Inschrijven kan via e-mail: cursussen@sv-rijen.nl