woensdag 07 mei 2014

80-plussers bijeen in de Boodschap

Jaarlijks organiseert SV-Rijen een bijeenkomst voor de alleenstaande 80-plussers die lid zijn van de vereniging. Dit jaar was dat op dinsdag 6 mei. Het werd een mooie middag. De 60 bezoekers waren zeer enthousiast. Zie de foto's!

In de Oase smulden de 80-plussers aan het begin van de middag van het gebak. Er moest natuurlijk veel bijgepraat worden. Er volgde een quiz met allerlei snoep van vroeger. En er was een quiz met 17 oude foto’s van verdwenen en nog bestaande panden in Rijen. De enthousiaste deelnemers groeven fanatiek in hun geheugen.

Om vier uur gingen we met zijn allen naar de grote zaal van de Boodschap om daar te genieten van een optreden van Dans je Fit! onder leiding van Betty van Rooijen. Het optreden was heel bijzonder, de mensen zaten te genieten en Betty deed het weer hartstikke leuk. Ze moesten overeind en met de dansers allerlei bewegingen maken met schouders en armen. Bewegen is immers goed voor iedereen en dansen vooral!

Om vijf uur ging iedereen weer terug naar de Oase voor de koffie en de broodjes. Zo te zien aan de foto's hieronder, was het een geslaagde middag.

TIP: klik op de eerste foto. En daarna kun je door op de pijltjes te klikken naar de andere foto's.