Informatie, persoonlijk advies en begeleiding

Soms heb je een beetje hulp nodig. Je hebt wat meer moeite met dagelijkse dingen, lichamelijk en mentaal. Er zijn allerlei vernieuwingen. Je overziet niet alles. Toch wil je zo lang mogelijk zelfstandig blijven. Onze seniorenvereniging helpt je met informatie, voorlichtingsbijeenkomsten, persoonlijk advies en begeleiding.

Hulp bij geldzaken en financiële problemen

Voorlichtingsbijeenkomsten

SeniorenVereniging Rijen verzorgt regelmatig voorlichting over zaken die voor ouderen van belang zijn. Het gaat dan bijvoorbeeld over woningaanpassing, moderne media, gezond leven, je financiën of je nalatenschap. Die bijeenkomsten worden aangekondigd in de Nieuwsbrief, de Agenda op deze website en in het Weekblad Gilze en Rijen.

Onze teams voor advies en begeleiding:

Binnen onze vereniging zijn vrijwilligers actief die jou persoonlijk advies en begeleiding kunnen bieden, bijvoorbeeld bij vragen op het gebied van zorg en welzijn of wanneer je hulp nodig hebt bij het invullen van formulieren. Klik op een team voor meer informatie:

De vrijwillige ouderenadviseurs (VOA's)

De onafhankelijke cliëntondersteuners Wmo

De belastinginvullers