donderdag 25 juli 2024

Aardbeientoernooi Jeu de Boulesclub

Op donderdag 11 juli werd op het prachtige sportpark De Leemput het jaarlijkse aardbeientoernooi gehouden door jeu de boulesclub 'Het Juiste Spoor'. De organisatie was zoals altijd in handen van de toernooicommissie. Het weer was ook deze keer de club goed gezind.

Dit jaar zijn de aardbeien wederom geschonken door Tuinderij Peeters. Voor het toernooi hadden 32 leden zich aangemeld. Door de deelnemers werden twee partijen gespeeld. Tijdens de pauze werd genoten van het heerlijke zonnetje, met een verkoelend drankje om af te koelen. De toernooicommissie verwende de deelnemers met een lekker hapje. Er werd met grote inzet en met veel plezier om de punten gestreden. Dat bleek wel toen de eindstand werd opgemaakt. Riet Jonkers en Jan Kock eindigden op een gedeelde eerste plaats. Beiden hadden zowel bij de eerste als bij de tweede partij met dezelfde uitslag gewonnen. Beide spelers hadden 17 pluspunten. Derde werd Bep Erkeland, ook met twee gewonnen wedstrijden en 16 pluspunten. Na de prijsuitreiking werden de wedstrijden geëvalueerd en de ervaringen uitgewisseld. De wedstrijdcommissie kan terugzien op een geslaagd toernooi en dankt Tuinderij Peeters voor het schenken van de aardbeien.

NB: Heb je interesse om lid te worden van onze club? Neem dan contact op met de secretaris van de jeu de boulesclub voor meer informatie: tel.nr.:  06 - 81 88 44 06.

Ingezonden door Wim Schaffelaars

Klik op een foto voor volledig beeld