Vrijwilligersdag 2023

vrijdag 15 september 2023 - 13:30 tot 19:00

locatie: CC De Boodschap

Vrijdag 15 september is de jaarlijks terugkerende vrijwilligersdag, de dag waarin het bestuur alle vrijwilligers van SV-Rijen wil bedanken voor hun inzet voor onze seniorenvereniging.

Al onze vrijwilligers hebben hiervoor een persoonlijke uitnodiging ontvangen. Vergeet niet om je aan te melden vóór 1 september!

De vrijwilligers worden vanaf 13.30 uur verwacht in de Theaterzaal van CC de Boodschap. Om 14.00 uur begint de voorstelling ‘Muziek en Romantiek’, gespeeld door Vereniging De Gouden Mix.

In de pauze wordt een kopje koffie/thee met iets lekkers aangeboden. Na afloop van de voorstelling is er gelegenheid om, samen met de spelers, iets te drinken in de foyer. Om 17.30 uur kan worden aangeschoven voor een heerlijk koud/warm buffet in ‘De Huiskamer’.

Er is in de Theaterzaal een groot aantal plaatsen over. Ben jij geen vrijwilliger, maar wil je de voorstelling graag bijwonen? Geef jezelf dan op vóór 8 september bij de gastvrouwen/-heren in de Oase.

De kosten à € 5,00 per persoon (incl. koffie met iets lekkers in de pauze) betaal je met PIN bij het inschrijven. Je krijgt dan een toegangsticket voor de voorstelling, dat je meebrengt op vrijdag 15 september. Vol = Vol!