dinsdag 27 januari 2015

Bridge vierde 15-jarig bestaan

Op 27 januari vierde de bridgeclub van SeniorenVereniging Rijen zijn 15-jarig bestaan. Een verslag met foto's.

Zo’n 80 bridgeliefhebbers waren aanwezig. Het zat dus weer aardig vol. De leden werden ontvangen met koffie en gebak.  Voor aanvang van de Algemene Ledenvergadering van de club nam de voorzitter van de SV-Rijen, Carel Gorissen, het woord. Hij feliciteerde de groep met het 15 jarig jubileum en overhandigde hun voorzitter Berry van Nistelrooij een envelop met inhoud.

In de Algemene Ledenvergadering werd Ton Hoppenbrouwers met algemene stemmen tot nieuw bestuiurslid gekozen. Jan Heijnen bedankte namens de leden het bestuur. En er was een bedankje van de voorzitter aan de vrijwilligers van de Oase.

Maar bridgers komen niet om te vergaderen, dus werden er om 11.00 uur twee potjes bridge gespeeld. Daarna dronk men samen een aperitiefje en schoof men aan voor de lunch.  Om 14.00 startte een nieuwe spelronde met daarna de prijsuitreiking.