woensdag 20 maart 2019

Einde van de winter met jaarlijkse snertdrive

Veertien senioren boften met het fraaie weer op dinsdag 19 maart 2019. Om 9 uur verzamelden zij zich voor een korte boswandeling. Einddoel was De Oase. Daar zaten 48 leden van de bridgeclub hen op te wachten. En daar heette voorzitter Berry van Nistelrooij iedereen van harte welkom.

Na een kopje koffie en een appelflapje voelde iedereen zich sterk genoeg om letterlijk aan de slag te gaan. Twaalf spellen later was het tijd voor een lunch. En niet voor niets heette deze dag de snertdrive. Heerlijke erwtensoep vergezeld van zwart roggebrood met spek en mosterd! Tijdens de tweede speelronde werden de spelers verwend met kleine hapjes.

Uiteraard horen bij een drive ook prijzen: een fles wijn, een doosje bonbons. Jeanne en Jan Heijne van de A-lijn bleken het beste gespeeld te hebben met 62,5%. In de B-lijn waren dat Riet van der Steen en Jacqueline Seelen met 63,02% en in de C-lijn Corry en Toon Stoopen met 66,67%. Daarnaast werden ook prijzen uitgereikt aan de laagst behaalde percentages en aan degenen, die het dichtst bij de 50% waren gekomen.

Berry van Nistelrooij complimenteerde tenslotte de gastvrouwen en de wedstrijdleiding met het welslagen van deze geweldig leuke dag. De deelnemers beaamden dit met een enthousiast applaus.