zondag 05 januari 2020

Gezellig Nieuwjaarsbal Country Line Dance 50+

Traditiegetrouw startte het nieuwe dansjaar voor de Country Line Dancegroep met het Nieuwjaars­bal.

Na een welkomstdrankje reikte voorzitter Wim Ruesdisueli een presentje uit aan instructrice Betty van Rooyen, maar ook alle bestuursleden van deze gezellige activiteitengroep werden nu eens een keer in het zonnetje gezet. Daarna konden de voetjes van de vloer.

Tijdens de ingelaste pauzes kon iedereen even bijkomen tijdens een hapje en een drankje. Ieder lid had namelijk iets lekkers meegebracht. Ook kregen de leden een CD met countrynummers, zodat ze komend jaar weer nieuwe dansen kunnen instuderen.

Inmiddels bestaat de groep alweer 21 jaar. Helaas moeten we dit jaar afscheid nemen van een aantal leden. Zij zijn op een leeftijd gekomen dat ze hun dansschoenen terug in de kast moeten zetten.

De overige line-dancers zullen vanaf nu als één groep samengevoegd worden. De lessen zullen voortaan op maandagochtend zijn van 11-12 uur in de Rabozaal van De Boodschap.