zondag 02 november 2014

Goud bij De Swing voor Adje Corssmit

De zomercompetitie van Pitch en Put-club De Swing is eind oktober afgesloten met een officiële prijsuitreiking. De club kan terugkijken op een enerverend seizoen. Op het mooie sportpark De Leemput werd op het scherp van de putter gestreden om de ereplaatsen.
Het goud en de wisselbeker ging naar Adje Corssmit. Zilver was er voor Piet Gillis. Het brons ging naar Lisette van Leeuwen. De meeste birdies werden bij de heren geslagen door Piet Gillis. Bij de dames ging die eer naar Hanneke Thielen. 7 keer werd er een hole in one geslagen en wel door: Henk van der Put, Piet Gillis, Ton Huybregts, Henk Stoll, Helma Snoeren, Ton Hoppenbrouwers en Hanneke Thielen. De spelers met de meeste progressie waren dit seizoen Henk van der Put, Thijs Jansen en Theo Hoogsteder. En Lia van Tilburg was de winnaar van de poedelprijs.

Foto: De kampioenen van de zomercompetitie.