maandag 26 oktober 2015

Goud voor Kees van Engelen bij Pitch & Putt club De Swing

De zomercompetitie van De Swing is eind oktober afgesloten met een officiële prijsuitreiking in het clubhuis bij de Leemput. .

Pitch & Putt De Swing kan terugkijken op een enerverend seizoen. Na de clinics in mei zijn er 12 leden bijgekomen. Zij hebben met hulp van Jan en Ans van Tiel en de overige leden van de club het spel en spelregels al aardig onder de knie.

De zomercompetitie van De Swing is eind oktober afgesloten met een officiële prijsuitreiking in het clubhuis bij de Leemput. Het goud en de wisselbeker gingen naar Kees van Engelen. Zilver was er voor Hanneke Thielen. En Lisette van Leeuwen mocht brons in ontvangst nemen.

De meeste birdies werden bij de heren door Toon Zopfi geslagen en bij de dames ging deze eer weer naar Hanneke Thielen. Dit seizoen werd slechts één keer een hole in one geslagen. Henk van der Put mocht de BMW !! mee naar huis nemen. De Henk Breteler Cup was voor Lisette van Leeuwen. Zij boekte dit seizoen de meeste progressie. Ook de poedelprijs werd uitgereikt. Thijs Jansen was de gelukkige.

Voor de winnaars en voor Ans van Tiel waren er prachtige bloemen. Het werd een heel gezellige middag met een loterij, een hapje en drankje en niet te vergeten de hulp van de bardienst op De Leemput.

Verslag: Jopie Verhees

De winnaars van de Zomercompetitie 2015 van Pitch & Putt De Swing.