donderdag 21 juli 2022

Nieuwsbrief juli-augustus online

De digitale nieuwsbrief juli-augustus staat voor jullie klaar op deze website. De papieren versie kun je komende week, samen met de ONS en het cursusboekje 2022-2023, in je brievenbus verwachten. Vorige maand is er geen nieuwsbrief uitgekomen, daarom nu een dubbele uitgave.

Deze nieuwsbrief staat weer boordevol met informatie en foto's over onze SVR-activiteiten. Klik ook eens op de links in deze digitale nieuwsbrief. Er verschijnt dan uitgebreidere informatie en je ziet nóg meer foto's. Vergeet niet om het bijgevoegde cursusboekje te lezen en geef je snel op als je ergens aan mee wil doen. De inschrijfformulieren vind je in het midden van het cursusboekje.

In deze nieuwsbrief maak je kennis met de nieuwe cliëntondersteuners en zie je de gezichten die bij de VOA's en bij onze bestuursleden horen. Je vindt verslagen over een lezing van de Kunstkring, over de busreizen naar de Floriade en het Zandsculpturenfestijn in Garderen, over de Lentewandeling en de jaarlijkse Fietstocht.

We nemen je mee op excursie naar de Carwash, geven informatie over het nieuw op te richten zangkoor en je maakt kennis met onze nieuwe activiteitengroep Stoelyoga.

Lees ook alvast het artikeltje over de RABO ClubSupport 2022, want daar doen we dit jaar ook weer aan mee. Met jullie stemmen hopen we weer een mooi bedrag binnen te halen om de Oase op te knappen.

Tenslotte aandacht voor de jubilerende activiteitengroep Creatieve Handvaardigheid, een leuk gedicht van SchrijveRijen en... we maken een eerste begin met het organiseren van ons 70-jarig jubileum.

Kortom, een nieuwsbrief die het lezen waard is. Veel plezier!