vrijdag 06 september 2019

Schilder- en tekenclub bezocht De Leemput

Schilder-en tekenclub SV-Rijen was op 27 augustus te gast bij de Leemput, hun 'buitenatelier'. Een verslag met foto's.

Wij hebben op 27 augustus een hele leuke dag gehad bij de Leemput. We waren met een aantal leden van de schilder-tekenclub te gast, en mochten daar komen schilderen. Die gastvrijheid ervaren wij al een jaar of vier, waarvoor heel veel dank aan de mensen van de Leemput. Dit noemen wij dan ook ons ‘Buitenatelier’.
En zoals elk jaar beginnen wij met koffie en een appelflap, waarna we een schilderstek zoeken. De omgeving is er prachtig dus we doen veel inspiratie op. Ook praten we bij over wat ons zoal ten deel gevallen is in de afgelopen vakantieperiode. Onze inspiratiebron, Paula, is dan ook altijd aanwezig om ons te voorzien van goede adviezen. Rond de klok van half een was het tijd voor de lunch, waarna we nog even doorgingen en om 15.00 uur de gezellige dag afsloten met een drankje.
(ingezonden door Wilhelmien v.d. Heyden)