woensdag 17 juli 2024

Seniorenbridge speelt bij de Leemput

Op dinsdag 16 juli hield de Seniorenbridgeclub haar jaarlijkse zomeractiviteit. ‘s Morgens werden de leden op de gewone tijd bij hun thuisbasis de Oase verwacht. Daar hadden ze ruim de tijd om gezamenlijk drie rondes te bridgen.

"Iets vroeger dan gebruikelijk stopten we en gingen we met ongeveer 60 gezellige enthousiastelingen naar de Leemput. Na een lekker drankje waren we toe aan de lunch. Deze werd goed verzorgd door Marc van der Pennen en smaakte ons prima op het terras in de mooie tuin van de Leemput. Leuke gesprekken, gezellige mensen, superleuk om elkaar op een andere manier te leren kennen. In de middag was midgetgolf en jeu de boules spelen onze nieuwe uitdaging.

De weersverwachting was heel slecht, maar op een of andere manier gingen onze activiteiten tussen de buien gewoon door. Het bleef nog lang druk op het terras na afloop van het programma. Kortom, we kunnen weer terugkijken op een hele gezellige dag!"

ingezonden door Lianne Schelle: Activiteitencommissie Seniorenbridgeclub.

Klik op een foto voor volledig beeld