woensdag 13 januari 2016

Twee bussen naar de seniorenexpo in Veldhoven

Twee bussen vol senioren reisden naar de Seniorenexpo in veldhoven. Een verslag met foto's. Op de eerste dag van de Seniorenexpo in Veldhoven waren we, samen met de senioren uit Molenschot, met twee volle bussen present.

Nog voordat we binnen waren, werden we geconfronteerd met prijsvragen en acties waaraan we konden meedoen en dit is zo de hele beursdag gebleven. Bij elke stand was wel iets te winnen of gratis mee te krijgen.
In de grote zaal waren de hele middag optredens van een groot dameskoor, een shantykoor en een harmonieorkest. Vooral dat laatste vulde de zaal met heerlijk vrolijke muziek zodat de stemming er goed in zat. In een van de ruimtes waren nog meer optredens van onder andere volksdansen.

De eerste bus vertrok om 17.00 uur weer naar Rijen, maar de tweede bus kwam pas 20 minuten later. Deze kwam daarna ook nog in de file te staan en daardoor waren we pas tegen 18.45 uur weer thuis.

We danken de KBO die het mogelijk maakte deze dag gratis aan te bieden aan onze leden.