vrijdag 20 september 2013

Vrijwilligersdag werd een succes

De vrijwilligers van SeniorenVereniging Rijen vierden het zestigjarig bestaan met een uitstapje. Met 97 personen - allemaal vrijwilligers - vertrokken we ‘s morgens om 8.15 uur in twee bussen richting Zuid-Holland.

In Haarzuilens dronken we koffie en daarna gingen we verder. Met de Salonboot de River Queen maakten we een tocht van twee en een half uur. We lunchten op de boot. Daarna reden we met de bus weer naar Leiden om gezellig anderhalf uur te winkelen, koffie te drinken of gewoon door de straten van de stad te dwalen. Weer terug in Brabant genoten we in Made van een een driegangendiner.

Het is een heel gezellige en afwisselende dag geworden. De onderlinge contacten zijn weer verstevigd!

Gelukkig hebben we de foto's nog! Heb je een leuke foto gemaakt? Stuur hem naar de webmaster.