Warning: array_shift() expects parameter 1 to be array, boolean given in /var/www/vhosts/sv-rijen.nl/httpdocs/lib/Baakbeeld/Website/Core/Site.php on line 91

Donderdagmiddag 22 augustus organiseerde het bestuur van ‘Het Juiste Spoor’ weer de ‘Huisveld Schilderwerken Barbecue’ op het prachtige sportpark De Leemput. Voorafgaande aan de barbecue werden twee partijen jeu de boules gespeeld. 40 leden hebben met wisselend resultaat gestreden om de punten.

We zagen veel tevreden gezichten, maar ook gezichten waar de teleurstelling vanaf droop. Er waren vier prijzen te winnen voor de nummers 1-2-3 en één poedelprijs. Voor de poedelprijs kwamen drie leden in aanmerking, zij hadden beide partijen verloren en 14 minpunten. Na loting werd de poedelprijs gewonnen door Jan Kock. De strijd om de eerste plaats was ook heftig. Uiteindelijk eindigden twee spelers gelijk, namelijk Frans van der Sanden en Flip Segeren. Zij hadden beide partijen gewonnen met 12 pluspunten. Om vijf uur werd de barbecue geopend. Na een enerverende strijd kon weer energie bijgetankt worden.  De barbecue was weer uitstekend verzorgd door Pennen Partyworld. De verzorging van de drankjes was weer in goede handen van de vrijwilligers van De Leemput. Om zeven uur werd de middag afgesloten en ging iedereen met een gevuld buikje tevreden naar huis. Gezien de reacties mag in 2025 de barbecue weer georganiseerd worden. Het bestuur kan terugzien op een geslaagde middag.

Ingezonden door Wim Schaffelaars

Klik op een foto voor volledig beeld