Middagconcert 2024 in Den Bosch

zaterdag 28 september 2024 - 12:30 tot 18:00

locatie: vertrek vanaf de Boodschap

Wij zijn door Lionsclub Dongevallei uitgenodigd om zaterdag 28 september, in het Provinciehuis in Den Bosch, het concert van symfonieorkest TOERMALIJN bij te wonen. Deze middag is bedoeld voor onze leden die graag een concert bezoeken, maar waar het door ‘een beperking’ niet meer mogelijk is om op eigen gelegenheid te gaan.

Programma Lionsconcert 28 september 2024 Toermalijn:

W.A.Mozart: Selectie uit “Die Zauberflöte”: “Der Vogelfänger bin ich ja”; Mars van de priesters; Ein Mädchen oder Weibchen; Isis en Osiris; Intocht van Sarastro.

Edward Elgar: Chanson de Nuit; Op. 15.1.

Chanson de Matin: Op. 15.2.

John Williams: Schindler’s List.

Anatol Liadov: 8 Russische Volksliederen, Op. 58. Religieus lied; Kerstlied; Klaaglied; Humoristisch lied; Legende van de Vogels; Wiegelied; Danslied; Danskoor.

Henk Badings: Tango Populare, voor blazers.

PAUZE

Joh. Seb. Bach: Aria uit de 3e orkestsuite BWV 1068.

Joh. Brahms: Vier walsen.

Jerry Bock: Selectie uit “Fiddler on the Roof”: Fiddler on the Roof; Matchmaker; If I were a Rich Man; Sunrise, Sunset; To life: “L’chaiim”.

Joh. Brahms: Hongaarse dans no. 1.

E. Kalman: “Komm, Ziganyi".

Wil je graag mee? Inschrijven is mogelijk op vrijdag 30 augustus van 10.00- 12.00 uur, in de Oase. Je mag ook een mailtje sturen naar specialeactiviteiten@sv-rijen.nl met daarin vermeld jouw naam, adres en telefoonnummer.

De bus staat om 12.30 uur klaar op de parkeerplaats aan de achterzijde van De Boodschap en vertrekt om 12.45 uur. Terugkomst in Rijen ca. 18.00 uur.

Je moet wel zelf de bus in/uit kunnen stappen. Helaas kunnen er geen elektrische rolstoelen/scootmobiels mee in de bus, wel gewone rolstoelen en rollators. Er gaat een vrijwilliger van de werkgroep speciale activiteiten mee.

Deze middag wordt aangeboden door Lionsclub Dongevallei, dus er zijn geen kosten aan verbonden.