Kennismakingsmiddag voor nieuwe leden

vrijdag 15 november 2024 - 14:00 tot 15:30

locatie: de Oase

Sinds de informatiedag op 12 april hebben zich alweer 75 nieuwe leden aangemeld. Een goede reden om voor al die nieuwe leden een extra infodag te organiseren. Dat doen we op vrijdag 15 november in de Oase. Nieuwe leden ontvangen hiervoor een persoonlijke uitnodiging.

De bestuursleden zullen aanwezig zijn en uitleggen wat SV-Rijen doet, maar ook vertellen ze wat je zelf als lid kan doen. Je kunt bijvoorbeeld deelnemen aan een van onze activiteitengroepen, informatiedagen bijwonen, meedoen aan workshops of advies en hulp krijgen op allerlei gebied. Benieuwd wat SV-Rijen voor jou kan betekenen? Dan zien we je graag op vrijdagmiddag 15 november in de Oase. De koffie/thee staat vanaf 13.30 uur klaar.